Ragozni sem kell nagyon, hogy a Facebook tulajdonképpen mára már teljesen „beleitta” magát az életünkbe. Többnyire itt próbálunk meg először információt keresni valamiről, valakiről – legtöbb esetben sikeresen is, hiszen a cégek jól tudják már, hogy ezt a felületet ők sem kerülhetik meg, ha a hosszútávú működés a céljuk.
Mit mutat meg így magáról a cég? Tudnak minket igazán jól ajánlani az ismerőseink? Tényleg gyorsabb így?
Miért is van ez így tulajdonképpen?
Leginkább azért, mert nem csak híreket olvashatunk ezen a közösségi oldalon, hanem egyben véleményeket, ajánlásokat is. A hangsúly itt most az utóbbin van, ugyanis nem mindegy, hogy kinek / minek a hatására talál meg minket egy reklám vagy hirdetés. Sokkal inkább hajlamosak vagyunk, mi emberek valaki más által javasolt terméket, szolgáltatást választani – ez által nőhette ki magát az influencerkedés. Sikeres employer branding hatására akár cégről is kialakulhat egy bizonyos képünk és szöget üthet a fejben, hogy „én itt akarok dolgozni”.
Azonban számos álláshirdetéssel is találkozhatunk, amivel azért érdemes vigyázni hirdetőként, valamint álláskeresőként egyaránt!
Megannyi kiegészítő lehetőséget olvashatunk manapság ezen a felületen, hogy tulajdonképpen teljesen elvesztette – talán nem is igazán volt - hitelességét. Ki az, aki egy röpke kiírás alapján választ magának munkahelyet? Ugyan már… Aztán a másik, amibe biztos már Te is belefutottál: MLM cégek csodás ígéretei, szuper pénzkereseti lehetőségei.
De amivel szintén találkozhatunk még: „grafikust keresek” vagy „javasoljatok marketingest nekem”.
Jó, jó, de milyet? Milyen feladatra? Milyen skillekkel? Mennyi a büdzsé?
Az ilyen jellegű posztokat persze tonna számra kommentelik „jobbnál jobb” ajánlásokkal, amikből győzzük kiválasztani a hiteles információt. Könnyen kiderülhet, hogy nem is jó nekünk az ajánlás, mert a sikeres kiválasztott igazából nem is tudná megoldani a projektünket – így kezdődhet újra a keresés…
Nem is szólva arról, hogy a saját cégimázsunkat rontjuk 1-1 ilyen kiírással.
Így a karácsony közeledtével már nem lenne célszerű ezzel húzni az időt és futni a köröket, igaz?
Ezért jó a SKILLA! Konkrét és hiteles – nincs zsákbamacska, ráadásul gyors!
Pontosan megfogalmazott projekteket tölthetsz fel, a hozzá kapcsolódó fő szempontok, készségek szerepeltetésével. Ezáltal biztosítva azt, hogy a megfelelő skillert találod meg a projektedre. A feladatra szánt díjazást is kiírhatod, így olyan fog majd jelentkezni, akinek az megfelel: nem fog többet kérni mindenféle furfangos kifogásokkal – annyi amennyi. Online, gyorsan szűrhető, hogy mely jelentkező szakmai profilja felel meg a projektnek, így könnyű választanod és nem kell órákat töltened a keresgéléssel, majd a kapcsolatfelvétellel.
Tipp, azoknak, aki hasznos ajándékot szeretnének, kezdő vállalkozó ismerőseiknek vagy időhiányban szenvedőknek.
Ajándékozz Skillát az ünnepekre, hiszen ezzel magadnak és cégednek is spórolhatsz! Háromféle csomagból választhatsz a kiszervezendő tevékenységeid számának alapján.
Amennyiben skillerként (álláskeresőként) olvastad végig ezt a cikket, javasoljuk, hogy nézz szét a projektek között és találd meg a megfelelő ajánlatot, licitálj és vágj bele!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.