Skilla

mindig más szerepben

Szervezd ki ABC: M, mint marketing

Skilla spoiler: Mit tegyünk, ha kicsúszna kezünkből az irányítás? Vagy gyorsabban dolgozunk, vagy okosan. Ma már nem érthetünk mindenhez és akkor vagyunk jó vezetők, ha a legjobb szakértőket keressük meg az adott feladathoz vagy projekthez. Szervezd ki, delegáld le! Azt csináld amiben Te vagy a legjobb!

Kiszervezés, delegálás vagy marad a sok elvégzetlen feladat

Egy cég bonyolult feladatkörök hálózata, amelyet egy nagy egészként kell értelmezni és irányítani. Alapvetően ez a kezdetekben egészen jól szokott alakulni, azonban ahogyan elkezdünk növekedni – márpedig többnyire ez a cél – szépen lassan kicsúszhat a kezünkből az irányítás, kezdenek egyre inkább összekuszálódni a szálak.

 

1.jpg

 

Akár cégvezetőként, akár alkalmazottként dolgozunk, szembe jöhet velünk a jelenség. Ha Te is találkoztál már ezzel a problémával, vagy érzed, hogy ennek a közelében jársz, adunk egy-két hasznos tippet most.

Amikor érezzük, hogy szorul a hurok, elkezdünk gondolkodni a lehetséges megoldásokon.

Mit csináljunk másképp? Mire összpontosítsunk?


Ha jól megfontoljuk, talán eszünkbe is jut egy remek megoldás, a feladatok kiszervezésének lehetősége, amely egyrészt időt spórol meg nekünk másrészt levesz bizonyos terheket a vállunkról, így kapacitást szabadít fel az elsődleges teendőinkre. Nem is beszélve a költségeink csökkentéséről.

 

2.jpg

 

Melyik terület lenne az, amely elsőnek eszedbe jutna ilyenkor? Könyvelés, ügyvéd, de igazán persze, hogy a…

M, mint MARKETING.

Mindig új hírek, új trendek, ezen a területen igazán nehéz kiigazodni és egyáltalán nem mindegy, hogy melyik szakértővel dolgozunk együtt.

De mitől is félünk igazán, amikor a marketingünket át akarjuk adni valaki másnak?

  1. A napi kommunikáció hiánya – azaz, ha nem látjuk/nem vitatjuk meg 5 percenként, elbizonytalanodunk.
    Azonban mellette szól, hogy „amit nem tudunk, nem fáj”, azaz nem kell minden egyes mozzanaton nekünk aggódnunk. Oldja meg igenis a szakember – elvégre ért hozzá!

  2. Váratlan helyzetek – avagy, ha azonnal cselekedni kell, ki vállalja mégis a felelősséget és hogyan fog cselekedni?
    Viszont, ha csak a marketing tevékenységet vagy azon belül egy kisebb egységet érint a krízis, egyszerűbben lehet rá fókuszálni, és nem borítja fel a cég egészét.

  3. Más irányít – nem érezzük a kezünk alatt az alkalmazottjainkat.
    Viszont ennek lehetőségeként összepontosíthatsz más területekre, fejlesztheted például a pénzügyi részleget vagy az informatikát.

  4. Szaktudás, hozzáértés idegensége – félünk az újtól: az új emberek új ötleteitől. „Biztos, hogy jó az, amit ők ötlenek ki?!”
    Ne aggódj, aki ért hozzá, tudni fogja a dolgát, hiszen megvan a skillje hozzá!

 

Céges kultúra – avagy egy külsős mégis hogyan tudna a vállalatom részévé válni, ha nem is ismeri azt?
Erre nagyszerű eszköz a kommunikáció!

Értsd: a megfelelő tájékoztatás és feladatmeghatározás, ami elengedhetetlen lesz ehhez. Onnantól kezdve, hogy a szakember megérti mindazt, ami a vállalton belül zajlik, azonosulni tud a cégkultúrával, a célokkal és így tudni fogja, mit, hogyan kell intéznie, hogy az ideális legyen a partnerek, a belső munkatársak és a vezetés számára is egyaránt.

 

3.jpg

 

Kezd kicsiben és hamar ráérzel a kiszervezés / delegálás erejére

Nyilvánvalóan egy reklámügynökségre bízni a teljes marketingünket elég nagy költségvonzattal jár és nem is biztos, hogy feltétlen szükséges – ezt jól át kell azért gondolni.
Viszont ha csak egyszerűen vannak olyan feladatok, amiket már nem szívesen vállalsz a többi teendő mellett, érdemes feltöltened hozzánk a Skilla projektek közé.


Határozd meg azt az összeget, amit a munka elvégzéséért reálisnak gondolsz és azt a határidőt/feltételeket, amiknek teljesülnie kell. Találd meg a megfelelő embert rá nálunk és válj hatékonyabbá!

A bejegyzés trackback címe:

https://skilla.blog.hu/api/trackback/id/tr7114372253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Skillmix

 

Skilla

Te, hogy állsz a skill mixeddel? Ezen pörög a világ, hogy a jövőben három skillre biztos, hogy szükséged lesz: 1. alkalmazkodás képessége (a változás állandó és egyre gyorsul), 2. rugalmasság (mobilitás, otthonmunka, projekt feladatok...) és 3. technikai tudás. .. és még több százra akár, de nem mindegy, hogy milyen sorrendbe rakod össze. Tudod, ne sokat, hanem okosan! Hamarosan START!

Friss topikok

süti beállítások módosítása